Search This Blog

Sunday, April 2, 2017

本身是真的很不愛運動,又非常愛吃宵夜的女生! || Saya ialah seorang perempuan yang tidak sukan senaman dan sangat suka makan dengan banyak pada waktu malam! || VIP Testimonial 290


😄

见证290:

见证感言: 本身是真的很不愛運動 又非常愛吃宵夜的女生 導致肥胖水腫一身肉 肥到自己都很討厭自己也很自卑 一開始發胖的時候 聽到發福好圓的字眼 後來有了圓圓肥肥之類的花名 所以告訴自己一定要瘦下來 開始瘦身之路 也拼命戒宵夜戒冷飲戒油膩煎炸食物 體重開始下降 到最後我瘦下來了!!!遇到認識的人都會被稱讚瘦了 自己也越來越有自信了 VIP

Testimonial 290 : Saya ialah seorang perempuan yang tidak sukan senaman dan sangat suka makan dengan banyak pada waktu malam... Jadi badan saya menyebabkan masalah obesiti dan edema,saya sangat benci badan saya dan rasa diri direndahkan.... Mula-mula badan saya gemuk , banyak orang panggil saya 'si gemuk' dan pelbagai jenis panggilan yang tidak baik.... Masa itu, saya beritahu dengan sendiri mesti nak kurus!!! Mula-mula saya berhenti makanan yang lemak dan minuman yang sejuk..... Selepas itu, saya nampak berat badan saya turun dan berjaya kurus!!! Semasa saya berjumpa kawan , mereka puji saya sudah kurus dan menaikkan keyakinan saya...

0 评论:

Post a Comment