Search This Blog

Wednesday, April 5, 2017

我生了第三个宝宝后体重一直不会下一直都维持在73公斤身材完全走样了 || Selepas saya melahirkan tiga anak, badan berat saya menaik sampai 73kg tidak dapat kurus || VIP Testimonial 293



见证293: 

见证感言: 我生了第三个宝宝后体重一直不会下一直都维持在73公斤身材完全走样了,手臂和腿都超粗,肚子甚至大到好像还怀着孕这样 , 经常给亲戚家人说我很胖 ,很多漂亮的衣服不能穿了,当时真的觉得很伤心。试过很多方法都不成功。直到一天无意中看到了VIP瘦身胶囊,就抱着试试的心态买了一罐试吃,没想到在两三天里就看到了效果。不可思议的是只服用了一个月,我的体重从73kg跌到现在的65kg。太开心了减了8公斤。现在我的信心回来了,很多衣服都可以穿了。 快加入我们一起瘦身吧! 谢谢你VIP。

 VIP Testimonial 293: Selepas saya melahirkan tiga anak, badan berat saya menaik sampai 73kg tidak dapat kurus, arm dan paha sangat gemuk dan perut saya masih besar seperti wanita hamil. Saudara-mara dan ibu bapa saya selalu ketawa saya gemuk , banyak pakaian yang cantik tak dapat pakai , saya rasa sangat sedih.... Saya cuba mencari pelbagai cara untuk kurus tidak sama juga tidak berjaya....Sehingga saya jumpa produk VIP Bio Mangosteen Complex , saya sama juga mencuba mengambil produk ini..... Selepas , tiga hari, saya tidak percaya badan saya nampak sidekit kurus dan saya terus mengambil sampai satu bulan .... Badan berat saya dari 73kg turun sampai 65kg dalam satu bulan, saya sangat gembira berjaya kurus hampir 8kg....Sebelum saya kurus banyak pakaian sudah menyimpan , sekarang sudah boleh pakai...... Jom kita kuruskan badan !!! Saya amat berterima kasih VIP Bio Mangosteen Complex...

0 评论:

Post a Comment